یه پسر

یه پسر دهه هفتادی که کلی آرزو داره و داره تلاش می‌کنه با کمک خدا بهشون برسه... توی این مسیر خاطرات خوب و بد اش رو اینجا می‏‌نویسه

یه پسر

یه پسر دهه هفتادی که کلی آرزو داره و داره تلاش می‌کنه با کمک خدا بهشون برسه... توی این مسیر خاطرات خوب و بد اش رو اینجا می‏‌نویسه

نتایج مکاتبات من در اپلای

خب اینجا رو متاسفانه چند وقتیه سر نزدم و از این بابت خیلی خیلی ناراحتم
این چند ماهه کلی خبر بوده که نتونستم اینجا بنویسم

در این پست میخوام حاصل مکاتبات خودم رو با استادهای خارج از کشور بنویسم. این البته برای پارسال هست و هنوز پروسه ایمیل زدن برای امسال رو شروع نکردم
در ایمیل زدن به اساتید چند مدل پاسخ دریافت میکنیم که من در پائین اینها و تعداد شون رو آوردم

من کلا 273 ایمیل مجزا (بدون احتساب ریماندر) به اساتید زدم و حالت های مختلفی جواب گرفتم که به شرح زیر است:

1- تشویق به اپلای -----> 3 مورد
2- درخواست مدارک اضافی مثل ریزنمرات و مقاله -----> 0 مورد
3- درخواست مصاحبه -----> 2 مورد

4- هنوز معلوم نیست یا الان پوزیشن ندارم یا یک ماه دیگه ایمیل بزن ------> 1 مورد
5- ریسرچ ات به من نمیخوره یا من پوزیشن ندارم یا به فلان استاد ایمیل بزن ------>  4 مورد
6- پوزیشن ندارم -----> 33 مورد
7- پوزیشن دارم و اپلای کن ------> 2 مورد
8- دانشگاه کمیته محور است . اول پذیرش بگیر -----> 4 مورد
9- سوال میکنه که آیا فاند خودت داری؟ -----> 0 مورد
10- نمره زبان ات آماده شد باهام تماس بگیر -----> 2 مورد
11- رزومه ات خوب نیست -----> 2 مورد
12- بررسی میکنم بهت اطلاع میدم -----> 1 مورد

با احتساب موارد بالا 54 مورد بلاخره چه با ایمیل اول یا دوم و حتی ایمیل سوم جواب دادن
و 219 استاد کلا جواب ندادن
یعنی حدود 80 درصد اساتید جواب ندادن