یه پسر

یه پسر دهه هفتادی که کلی آرزو داره و داره تلاش می‌کنه با کمک خدا بهشون برسه... توی این مسیر خاطرات خوب و بد اش رو اینجا می‏‌نویسه

یه پسر

یه پسر دهه هفتادی که کلی آرزو داره و داره تلاش می‌کنه با کمک خدا بهشون برسه... توی این مسیر خاطرات خوب و بد اش رو اینجا می‏‌نویسه

لاتاری ثبت نام کردم

خب مثل هر سال امسالم لاتاری ثبت نام کردم. اگرچه میدونم ما از این شانس ها نداریم.

تا جایی که میدونم 6 ساله دارم ثبت نام میکنم و قبول نمیشم.

چیزی که امسال بود این بود که تاریخ انقضای پاسپورتم تموم شده و من الکی یک سال اضافه کردم. یعنی نوشتم که تا ماه آینده وقت داره. حالا مهم نیست برام که چی بشه.
اگرم قبول بشم میرم پاسپورت اصلی ام رو میگیرم که تاریخ انقضاش برای 5 سال باشه.
اگرم سفارت گیر بده که پاسپورت قبلی ات رو بده. میگم که اون پاسپورت موقت بوده و سازمان گذرنامه ازم گرفت. الان ندارم.

خلاصه چیز مهمی نیست.

مهم قبول شدنه.

هرسال تقریبا اواسط مهلت تعیین شده ثبت نام میکردم ولی امسال تصمیم گرفتم که روزهای اول ثبت نام کنم. در واقع دیروز شروع شده بود.

نمیدونم دعا کنم یا نکنم قبول شم

فقط از خدا میخوام که صلاح ام رو بخواد. 

اپلای شد سال دیگه...

خیلی مسائل دست به دست هم دادن که من نتونم امسال اپلای کنم.

اولا اینکه نمره زبان نداشتم و دوم اینکه مقاله م هنوز پابلیش نشده. همین دو دلیل کافی بود که به اپلای امسال نرسم.
خیلی دوست داشتم بلافاصله بعد فارغ التحصیلی اپلای کنم که نشد

ارشد سه ساله شدم

به لطف اساتید و همت مسئولین سه ساله شدم...

من این ترم قرار بود که 4 تا درس بردارم و اگه میتونستم بردارم میتونستم 2 ساله تموم کنم

ولی یکی از درس ها رو هر کاری اش میکردم یا تداخل ساعت ارائه داشت یا تداخل امتحان

با معاون دانشکده هم که صحبت کردم که تایم رو عوض کنه، با کمال بی ادبی گفت مگه من میتونم به خاطر یک نفر کل تایم رو بهم بریزم. در حالیکه میشد تایم امتحان رو از 8:30 به 10 منتقل کرد.

حالا مهم نیست. 

بیشتر برام شهریه ای که قراره اضافی بدم مهمه. 

نمیدونم دیگه چی بگم....

شروع ترم سوم ارشد

خب اواخر شهریور ماه بود که ترم جدید رو ثبت نام کردم.

خیلی از دست استادام تا اینجا ناراحت بودم که چرا نمره درست حسابی نمیدن

به خاطر همین تصمیم داشتم که این ترم رو مرخصی بگیرم و بشینم برای زبان بخونم و اپلای کنم

یعنی میخواستم که با نمره بالا زبان یا ارشد اپلای کنم یا دکترای مستقیم. 

ولی دیدم نمیشه. حالا اینکه چرا نمیشه رو توی یک پست دیگه توضیح میدم.

و ایضا اینکه چرا 5 ترمه شدم.

تصویب پروپوزال

خب این موضوع هم برمیگرده به آخر شهریور ماه
موضوعی که من انتخاب کردم با موضوع سمینارم متفاوت بود. 

یک مقاله مرجع رو انتخاب کردم و بر اساس اون پروپوزالم رو نوشتم.

دو بار ویرایش خورد که مجبور شدم برم دانشگاه.

دانشگاه ما اینقد گداعه که باید خودمون بیایم نسخه فیزیکی اش رو تحویل دانشکده بدیم با این وضع کرونا و گرونی

بعدش رفتم سایت ایرانداک و کد رهگیری هم گرفتم و تو سامانه ثبت اش کردم و تمام.