یه پسر

یه پسر دهه هفتادی که کلی آرزو داره و داره تلاش می‌کنه با کمک خدا بهشون برسه... توی این مسیر خاطرات خوب و بد اش رو اینجا می‏‌نویسه

یه پسر

یه پسر دهه هفتادی که کلی آرزو داره و داره تلاش می‌کنه با کمک خدا بهشون برسه... توی این مسیر خاطرات خوب و بد اش رو اینجا می‏‌نویسه

نمیدونم انصراف بدم یا نه

بعد از اینکه رفتار اساتید رو دیدم و مشروط شدم خیلی به انصراف فکر کردم


برنامه ریختم که بشینم زبان بخونم و با نمره بالای جی آر ایی یک پذیرش خوب از امریکا بگیرم. دکترای مستقیم

البته به کانادا هم نظر دارم. اگه تحقیقات خوبی داشته باشم میتونم ارشد رو در کانادا فاند بگیرم.


حالا البته با وجود اینکه خیلی امید ندارم ولی نمیخوام انصراف بدم و هنوز دارم روی درسا تمرکز میکنم. ولی به آینده این دانشگاه و معدل حاصل از اون امیدی ندارم


دارم برنامه ریزی میکنم که هر روز وقت زیادی رو روی زبان و مخصوصا جی آر ایی بذارم. چون تنها امیدم به نمرات این آزمونه. وگرنه رزومه خیلی درخشانی ندارم که بگم دانشگاه های امریکا منو به خاطر اون میخوان. امیدوارم بتونم یه نمره خیلی خوبی ازش بگیرم و از شر همه چی تو این مملکت خلاص بشم

تموم شدن امتحانات ترم اول

خب این مطلبی که می نویسم ماله حدوده یک ماهه پیشه. ولی مینویسم که به یادگار بمونه

بعد از اینکه استاد راهنمام رو انتخاب کردم، امتحانات ترم اول شروع شد و بعد دو هفته تموم شد

این امتحانات یکی از تراژدی های من بود. از بین 4 تا استادی که داشتیم 2 استادمون واقعا نخاله و بیشعور هستند. من 4 تا درس داشتم و 2 تا درس رو قبول شدم و اون دوتای دیگه رو افتادم. 

یکی از درس هایی که افتادم واقعا فکر میکردم بالای 16 بشم. واقعا استاد حق ام رو خورد. دو بار بهش گفتم که بررسی کنه ولی تاثیری نداد. حتی بهش گفتم که بابا این درس برای من جبرانی هست و یه 12 بدی اوکیه. ولی بهم 10.5 داد. حالا به دوستم که 0.1 من هم تلاش نکرده بود 16 داد. واقعا دیگه نمیدونم چی بگم از این همه تبعیض.


یک درس دیگه ام هم استاد بهم 5 داد و باعث شد که این ترم مشروط بشم. آخه یکی نیس که بگه تو اگه میخوای بندازی با 11 بنداز که مشروط نشم. از 7 نفری که بودیم 3 نفر رو با 12 پاس کرد و بقیه رو انداخت.


خیلی استادای بیشعوری داریم. و من چندین بار به انصراف فکر کردم. البته الانم فکر میکنم. 

جوری شده وقتی که تو خیابونای تهران راه میرم حالم از همه چی بهم میخوره. از این همه تبعیض و ناعدالتی