یه پسر

یه پسر دهه هفتادی که کلی آرزو داره و داره تلاش می‌کنه با کمک خدا بهشون برسه... توی این مسیر خاطرات خوب و بد اش رو اینجا می‏‌نویسه

یه پسر

یه پسر دهه هفتادی که کلی آرزو داره و داره تلاش می‌کنه با کمک خدا بهشون برسه... توی این مسیر خاطرات خوب و بد اش رو اینجا می‏‌نویسه

اینترنت در آمریکا

ایران که بودم یکی از آزار دهنده ترین کارها کار کردن با اینترنت بود. حالا اگه سر و کارم با چیزهایی بود که نیاز به قند شکن داشتند، که دیگه مصیبت بود.

یادمه برای وصل شدن به تلگرام چقدر وقتم هدر میشد. وقتی میخواستم به یوتیوب وصل شم که دیگه واویلا بود.

خلاصه عذاب عالم رو سرم هوار میشد وقتی میخواستم ساده ترین کارها رو انجام بدم.

ارمنستان که رفتم تازه فهمیدم اینترنت به چی میگن. ارمنستان که همین بغل ایرانه اینقدر‌سرعت اینترنت اش خوب بود که دلم نمیومد بیام ایران. تا آخرین لحظه از اینترنت هتل استفاده کردم.

روزهای اول تو آمریکا هم کارکردن با نت برام جذاب بود. اما الان مثل اب خوردن برام عادی شده. اینقدر عادی که اصلا بهش فکر نمیکنم.

اینجا توی هر رستوران یا باری اینترنت وجود داره. حالا توی خونه یا دانشگاه که بماند. و بسیار سرعت شون بالاست.

من برای خونه اینترنت شرکت xfinity رو گرفتم که ماهی 25 دلار با هم خونه ایم میدم. برای اینترنت گوشی هم ماهی ۳۰ دلار. همه اینا نت نامحدود دارن. هم خونه هم سیم کارت.

اینم اضافه کنم اینجا تماس و پیامک نامحدود هست. شما هر پلنی داشته باشین میتونین نامحدود صحبت کنید.

در کنارش من ۳ ماه بعد از اینکه اومدم امریکا گوشی ایفون ۱۴ پرومکس گرفتم قسطی ماهیانه ۱۸ دلار. با دوستانم اینجا یه پلن گروهی زدیم و هر کس برای خودش گوشی قسطی برداشت.

یعنی من در مجموع حدودا ماهی ۶۰ دلار هزینه گوشی و نت میدم. که بسیار‌راضی ام. 

خلاصه خواستم بگم چیزی که ما تو ایران اینقدر براش عذاب میکشیم این سر دنیا اینقدر دم دستی هست که گاهی یادم میره که چقدر براش حرص خوردم. 

نظرات 7 + ارسال نظر
Hdn جمعه 24 فروردین 1403 ساعت 13:24 http://Hdn94.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک
چرا خبری ازتون نیست . هر روز چک میکنم به امید آپدیت شدن وبلاگتون

سلام
سال نو شما هم مبارک
ببخشید. درگیر امتحان جامع هستم که هفته دیگه دارم.
ایشالله از هفته آینده شروع به نوشتن میکنم.
ممنونم از نظرتون

الی سه‌شنبه 7 فروردین 1403 ساعت 23:42

سلام سلام
یه سوال داشتم
توی یکی از پست ها نوشته بودین ریسرچ پلن و CV استاد رو خواستین ازش تا ببرین سفارت.
یا اینکه خود استاد برای سفارت میفرسته؟
میشه توضیح بدین لطفا
ممنونم

سلام
نه خودتون باید پرینت کنید و با خودتون ببرین.
این ها باید به آفیسر تحویل بدین.

نازگل پنج‌شنبه 17 اسفند 1402 ساعت 22:30 https://nazzgol.blogsky.com/

حس رهایی داره این پست
و حس کردن زندگی
خوشحالم براتون دوست من

سلام
ممنونم

هوشنگ سه‌شنبه 15 اسفند 1402 ساعت 01:36

سلام
واسه خرید قسطی گوشی کردیت اسکور اینا نمی خواد؟

سلام
چرا برای خرید قسطی باید کردیت اسکور خوبی داشته باشین
یکی از دوستان که حدود دو سال اینجا بود و کردیت اسکور خوبی داشت head گروه شد و ما هم به عنوان زیر مجموعه اش تونستیم گوشی قسطی بگیریم.

Hdn سه‌شنبه 15 اسفند 1402 ساعت 00:08 http://Hdn94.blogsky.com

بیشتر برامون از امریکا بنویس حتی از مسائلی که به نظر خودت پیش پا افتاده هستن

سلام
چشم حتما

الی دوشنبه 14 اسفند 1402 ساعت 12:35

چه عالی

Amir دوشنبه 14 اسفند 1402 ساعت 07:58 http://Amir-ghazipoor.blogsky.com

در اجتماع حکومتهای توتالیتر. دقیقا وقت و جریان آزاد net

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد